Pepparkakas bak veckan före jul

Jag är inte så snabb med att uppdatera bloggen. Den prioriteras inte kan jag krass säga. Men här kommer ett lite pot-puri av bilder sedan veckan för jul och fram till nu.

IRMA OCH WILMER BAKAR PEPPARKAKOR. Mums vad goda de blev.


En massa lek med smådjuren. Bästbarnen.



Irma och Wilmer leker med Pet Shops och Thea ritar en fin teckning.

NYÅRSAFTON 2010/2011


Pojkarna lagar nyårsmiddagen. Väl genomfört arbete. Den var delikat rakt igenom.



Barnen lekte med datorn.



Irma inventerade Sagas rum:)



Här spelas det TV-spel.



Förrätten.

JANUARI 2011


Irma med min julklappssten.



Idag då hon är sjuk och inte riktigt på humör. Tog föröronen för att slippa höra mig och Elis tjata:)

Det nya året har börjat i sjukdomens tecken. Känns som det hela tiden är någon som är sjuk i huset men jag hoppas att vi sedan har gjort bort vår beskärda del på den punkten.

Snögrottan som vi håller på att bygga på gården håller på att tina idag så det blir, så fort vi är friska, att gå ut och rädda det som räddas kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0