Tjejhelg i Stockholm

I torsdags tog jag de stora flickorna med mig och åkte till Stockholm. Vi har en tjejhelg inplanerad med syster yster och hennes flicka.

Resan började med att planet var försenat 45 min. Därför tog vi något att dricka och spelade kort i caféterian. Svåger och systerson mötte oss på Arlanda. Äntligen är vi här igen.

Fredag gick åt till att shoppa. De stora barnen gick för sig och jag, Thea och syrran gick för oss sen möttes vi för lunch. Ganska trötta och med lite kassar kom vi åter till lägenheten. Där pappa väntade. Han hade kommit under förmiddagen för en fortsatt resa med pojkarna i denna familj till London och fotboll.

Kvällen tillbringade vi framför TV:n. Kors i taket för mig det händer inte ofta. Jag satt uppe till kl.03 och såg gamla avsnitt av "Elvis i glada Hudikteatern". Sen var det sängen och en lång natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0