Sportlov

Så har 2010 års sportlov börjat. Jag har förmånen att ha min kära syskonbarn här från storstan. Tänk att de vill komma till sin gamla moster fast de börjar vara stora. Kanske det är så att kusinerna är det som drar.

Tyvärr, eller, har jag praktik och ska vara på "jobbet" hela veckan. Varför jag skriver eller är för att jag trivs och verkligen inte känner det som något straff trots att det är lovvecka. Har lov att vara hemma idag och umgås med alla barnen. Vi har varit ute hela dagen. Åt frukost 08.00 och sen drog vi ut. Skridrade en timme och sen har vi gjort gångar i snön bakom huset. Efter lunchen följde vi Thea till sin kompis och då vi kom hem hade syskonbarnen kommit från morfar och mormor. 

Vi har bara myst i snöstormen. Både ute och inne. Har tyvärr inga kort.  

Kommentarer
Postat av: anna

låter mysigt =)

2010-03-03 @ 18:07:44
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0