Bättre sent än aldrig

Det blir inte mycket bloggande nu förtiden, dagarna har för få timmar.
Här kommer lite bilder från de senaste veckorna.


Här pysslar jag och tjejerna. Theas bästis Lovisa var också här och mös med oss.


Irma myser i bastun. Coola tjejen.


Sportlov i snöyran. Jag och barnen fick en mysdag mitt i min praktik.

Katttjejen och góungen

Lördag den 13 Mars var det Sikforsmästerskapen


Irma startar.


Stolt 2:a


Elis på startlistan.




Elis stolt 1:a i sin klass


Thea har kämpat 1,3 km och varit jätteduktig


Här är jag på startlinjen


Jag, trött efter 4,8 km. Kanske början på en karriär:)

 


Kommentarer
Postat av: anna

oj så duktiga...hela familjen =)

2010-03-16 @ 07:30:13
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0