Irma har blivit 4-års besiktad

Morgonen var lugn. Jag fick sovmorgon och Irma också. Hon hade somnat om på soffan nere och vaknade som en sol vid 8.00. Hon och jag åt frukost och tog en morgon promenad med Igor innan vi åkte till BVC för 4-års kollen. Där fick hon stort A i alla kontroller.


Lapp för ögat för att kolla synen/ ok

Sen var det hörseltest och det var också ok. Rita och prata om olika saker var också ok. Räkna och färgerna var det ok. Balansgången var klockren:)


Sen var det en stunds lek i väntrummet för vi han inte med det före besöket.

Efter BVC åkte vi till mitt jobb och hälsade på. Irma gjorde succe blad unga och gamla, som vanligt. Innan nästa möte tog vi en promenad med Igor i centrala Öjebyn.


Där satt min sessa mitt i gröngräset och plockade maskrosor till mig.


Helt underbara söta unge.

Sen hade vi tid för individuell träning med Igor. Vi fick massor med konkreta tips och råd hur vi ska komma närmare varandra och hur vi ska lära honom det vi vill att han ska kunna. Väldigt givande timme.

Nästa punkt på dagordningen var att hämta barnen på fritids och äta. Efter det åkte vi till stan och handlade examenskläder. En mjukglass avslutade statstrippen och nu äntligen är det helg. Inte mycke plugg blev det idag men mycket annat nyttigt/ måsten fick vi gjorda.

I morgon går hela dagen åt till cup i Hemmingsmark. Både Thea och Elis spelar. Blir en spännande dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så ruskigt lik Irma är sin mamma på översta kortet. Det är som förflytta sig bakåt till den gamla goa tiden =)



Ha en superbra helg!!!

kram Anna

2010-06-04 @ 21:52:28
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0