Helan sommaren har snart gått

Från det att jag fick sommarlov har det varit racerfart här. Midsommar, Pitesummergames och sen hade jag min älskade systerdotter hos mig i en hel vecka. Veckan efter det hade jag barnens kusiner på Peters sida här hela veckan och vi bara mös på gården.

Jag, Thea, Elis och en kompis till Thea och en till mig var på Diggiloo i Storfors på tisdagkvällen. Kanon bra föreställning. Vi var en nöjd samling som åkte hem sent på kvällen. Barnen hade då också sprungit runt och jagat kändisarna för fotografier och autografer. Nästan alla fick vi tag i.

Peter har byggt garderob i vårat sovrum (inte helt klar) och samtidigt läst teori för A och BE och kört upp. I går vart det klart. Min duktiga make som fixade det snabbt och bra. Nu ska vi fortsätta med huset och ladda inför utlandsresan som snart går av stapeln. Efter det är det dags för allvaret igen för mig. Ska inte hymla om att jag faktiskt börjar längta efter vardagen och rutinerna. Då kanske jag blir bättre att uppdatera bloggen:)

En tripp med husvagnen skulle inte vara fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0