Jag har fyllt år

Skolan tar en massa tid så jag hinner/orkar inte blogga så mycket. Det känns som vi inte gör så många roliga saker i den grå vardagen. Skola/dagis, hem, äta, sova. Fast riktigt så trist är inte vårat liv bara att jag glömmer kameran och utan kort känns det inge kul att skriva heller.

Jag har i alla fall fyllt år sen sist. Gamla, gamla tanten:) Ovanligt mycke firad blev jag iår. Kanske för att det var till en helg och vi orkade bjuda på fika. Annars brukar jag inte riktigt bry mig om att jag fyller år. Jag blir ju bara äldre. På FB blev jag grattad så mycket att jag undrar om jag är en kändis, väldigt kul var det att få lite uppmärksamhet...Hi hi


Jubilaren (Kanske inte snyggaste bilden men det var i alla fall rätt dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0