Börjat på praktik

Nu har en hel vecka gått av först praktiken. Känns som två dagar samtidigt som jag upplever att jag lärt mig massor. Sitter och skriver och skriver och skriver. Det börjar flyta bättre med att hitta tangenterna då jag dikterar. Problemet just nu känns som stavningen som inte riktigt flyter och jag inte riktigt hör vad de säger eller kan lista ut det riktigt än. Har massor att lära men känner att jobbet är My kind of work. 

Har åkt buss de flesta dagarna. Hur skönt som helst och har passat bra då det har varit -30 grader. Vilken "kalle"  vinter vi har.

Jag som bara älskar OS ligger lite back med sömnen just nu och faktiskt längtar efter att det tar slut så jag får sova på kvällar/ nätterna.

Har inte så mycket att skriva om. Förhoppningsvis blir det mer nu till veckan då barnen har sportlov och jag har syskonbarnen här ett par dagar. Tyvärr jobbar jag ju men lite mys blir det.  
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Hej kära svägerska! Hoppas vi kan ses snart. Kram från mig å Wille (å Patrick hänger med på ett hörn.)

2010-03-02 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0