Pysseldag med minstingen

Irma åkte på UVI under veckan så vi har varit hemma i 2 dagar. Igår var vi på VC och gjorde lite ärenden på stan. Idag har vi pysslat hela fm. Jag bestämde mig för att lägga ner plugget och låta tentan bli som den blir. Nu skulle Irma och de övriga barnen få lite mamma tid.

Jag hoppas kylan blåser bort under dagen så vi kan åka skriller i kväll utan att frysa ihjäl.


På väg till VC med musis i hinken.


Bästa biten på bordet.


Julgranskorgar.


Irma ritade Rudolf med röda mulen.


Här är början på jultåget.


Jultåget och perongen färdig och fix.

Efteråt mös Irma i soffan med en film och jag snackade med Dessan som hade vägarna förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0