Hösten har varit full av måsten

Det har gått med en rasande fart. Känns som vi har bara kommit hem ätit och sen har det varit sängen.

Nu under December har det varit lite roligare.


En dag drog vi ut barnen för att kunna göra julkortsbilder. Kändes kul att få till ett lite vintrigare i år.

BAKNING AV LUSSEKATTER


Jag och barnen knådar, rullar och grisar:)


Irma med en av sina vackra "katter".

ELIS STOLT VINNARE


Helt ovetande om sin vinst damp det ner ett brev med ett presentkort i på Toysrus. Gissa om lycklig kille.

NOBELFINA BARN


Elis, Lucas och Thea på väg till skolan och Nobellunch.


Elis


Thea


Finbarnen mina


Gopojkarna


Köksbordet mitt i min tentaläsning. Piffar upp det med tända ljus.

 

 


Kommentarer
Postat av: krille

Härligt synth-popiga bilder. Man kan tror att du gillar Depeche mode. Ja nu är jag hemma och njuter av ledighet och att vara med barnen.

kram Krille

2010-12-14 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0