Thea 9 år

Idag var det stortjejens födelsedag. Var har alla åren tagit vägen?

Eftersom Peter var på resa sov mormor över så vi kunde fira henne ordentligare på morgonen. Nu har vardagen startat med full kraft. Jag tycker iof att det blir lättare och lättare att vara själv. Både att barnen blir större men även att vi har lite mera rutin nu. Eller rutin och rutin... Det kommer då det blir mörkt hoppas jag:)

Presentöppning i sängen med syskonen

Kollar in presenten tillsammans med brorsan

Morfar kom och fikad. Fast Thea hade bara ögon för Nintendo DS. Ps: Kalaset blir på söndag kl: 14.

Elis hade match i kväll. Den slutade 1-1. Härligt killar. Själv var jag hemma med tjejerna. Synd att missa en sån match men, men jag kan inte dela mig.

Veckorna har alldeles för få timmar. Jag vill hinna så mycket. Vara med barnen, plugga, aktivera hunden och mycket mycket mera. Kroppen mår "oförskämt" bra så energin finns för mycket men inte timmarna.


Kommentarer
Postat av: anna

grattishälsning i efterskott till stortjejen =)

2009-09-03 @ 14:34:11
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com
Postat av: Lydia

Klockan två, i'll be there! :P

2009-09-03 @ 15:51:31
URL: http://clothes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0