Panik plugg

Nu sitter jag och panikpluggar inför morgondagens tenta. Kan väl en del men sen inser jag att på vissa områden kan jag väldigt, väldigt lite.

Har mail och SMS kontakt med klasskompisar för att få rätsida på kroppens anatomi. Phu!

Irma har varit sjuk hela veckan. Typiskt. Tur min snälla mamma har kunnat vara här med henne så jag har kunnat vara på skolan. Och idag, så jag kan PLUGGA.

Det blir inte mycket tid till bloggande nu för tiden. Tempot är JÄRNET. Är det inte skola så är det barnens aktiviteter, läxläsning, föräldramöten eller åtagande i barnens skolan och byn. Men alla aktiviteter kommer att gynna mig i min framtid. Jag lär mig så mycket vart jag än är. En investering i lärdomens ryggsäck ser jag det som.

Nä nu har jag inte tid med detta. Önska mig Lycka till på provet imorgon!!:-)

Kommentarer
Postat av: Brommapeter

Lycka till och se till att vara fit för en framtid allt måste inte ske exakt nu.

2009-09-17 @ 14:05:10
Postat av: Malin

LYCKA TILL!

2009-09-17 @ 20:46:05
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: anna

goood luck!

2009-09-18 @ 11:27:11
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0