Camping Selsborg

Lördag fm försökte vi göra lite nytta här hemma. Elis garderob sattes ihop nästan i alla fall. Ikväll gjordes det sista så i morgon ska han väl få "flytta" in:)

Vid 16 cyklade jag, barnen och Igor ner till Selsborg. Peter kom efter med husvagnen. Vi har varit grymt sugna på en camping helg men kunde inte få till en riktigt så då åkte vi till vännerna tvärs över berget i stället. Där blev det camping för Magnus syster och två av hennes barn kom också dit med sitt vagn. Riktigt, riktigt mysigt.

Vi grillade och minglade. Barnen lekte, stora som små. Alla fick sig en kompis. Syrrans pojke kom dit efter han varit och sett Luleå spöa Södertälje.

Efter mörkrets inbrott gick alla, utom jag och Irma, ut och lekte mörker kurragömma och åt korv. Många glada skratt och stoj hörde jag in i husvagnen.


I väntan på maten skulle träd bestigas och toppar kapas...


Grillmästarna på hugget för både ett och annat.


Äntligen mat, tror jag detta gäng sa.

Söndag morgon och fm var en blåsig historia men inte hindrade det Irma att ta sina första trap utan stödhjul. Först var hon lite skeptisk till att hon kunde men jag peppade och sen var det bara springa efter henne. Stoltare tjej får man leta efter.


Magnus hjälpte henne igång denna gång så jag kunde fota lite.

Se Irma cykla:
http://www.youtube.com/watch?v=dEiQUUtytVo


Söndag var vi också hungriga och trötta.

Stora som små


Syskonkärlek på hög nivå. BRÅK om gungan.


Sen var det slaggis i rutchkanan. Innan de fick mat. (oordning i bilderna men, men)

Nä nu har jag tjorvat färdigt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0