Världens bästa ställe att bo på

Ja så känner jag det verkligen. Varje dag också faktiskt men extra mycket idag. Snön har trillat och det är plötslitgt ljust ute, igen. Barnen har varit helt exalterade på morgonen. Jag vet inte när de var så snabba en morgon som denna. Gick ut en timme innan taxin kom för att leka i snön. Värmer i hösten.

Själv är jag både varm och kall. Har blivit förkyld, inte flunsan är för pigg för den men ändå så passa sjuk att jag är hemma. Var på skolan igår men det var en ren plåga.

Thea komenterade min röda näsa med att;  Hon aldrig hade sett någon med SÅÅ röd näsa och att hon trodde det bara var i teckande filmer som det förekom. Då förstår ni hur röd den var.

På tal om Thea var hon med i Nord Nytt igår. De hade ett reportage om Sikfors skolan och byn. Blir stolt över våran by och vad den företar sig. Här sitter det verkligen inte fast.

Kolla klippet från Nord Nytt. Thea är med i bild på flera ställen. Go tjejen.
http://svtplay.se/v/1735196/nordnytt/friskolan_-_sikfors_raddning?sb,k103334,1,f,-1

Kommentarer
Postat av: brommapeter

get well! såg thea, haha vikken brutta!

2009-10-20 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0