Middagsdejt med maken

Efter att jag fört barnen till respektive barnvakt och handlat kom jag hem till ett tomt och tyst hem. Maken hade tagit omvägen förbi sin mor och pussat på våra barn och även levererat en del matrial för deras helgaktivitet som jag hoppas kunna visa upp lite senare.

Jag tog en rasttur med hunden och medans hann maken hem och börja med våran delikata middag. Same prociduer as last time. Stekt lax och god sallad med vitlökstillbehör.


Middagen redo. Bara sätta sig och njuta


Färggrann och smaklig middag med ett glas vitt.

Tyst och stilla avnjöt vi maten. Pratade till punkt och hade en del viktiga saker att fundera på.

Då allt var avdukat och bortplockat satte vi oss vid den bärbara datorn och FB:) sen var det Skavland på TV.

För en stund sedan fixade Igor lite spännig till huset och smet in till grannen. Vilket herrans hundliv det blev. Få se om grannsämjan pallar det:)

Nu ropar sängen, för imorgon är det älgjakt som gäller. Revelj 06.00. Jag hoppas på många djur i rörelse och helst ska det eka ett skott eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0