IKEA

Idag har jag, Thea, Irma, Syrran, Lydia och mamma tagit storbilen till Haparanda för en efterlängtad dag (för mig) på IKEA. Tänka att denna affär kan göra mig så lycklig och "shoppig":)

Kom hem med en hel del grejer. Tyvärr rymdes inte bokhyllerna som barnen skulle behövt men det blir ett projekt för mig och maken. Antingen tar vi släp eller så rymms bara två personer i bilen. Annars blev det lampor, mattor och för första gången, på sant, servetter, plus mycket mer.

För mig en suveränt härlig dag. Thea var också nöjd. Ledigt från skolan och IKEA. Hon är lika kär i affären som jag. Verkar det som.


Fikapaus på vägen upp


Lejonprinssesan

Väl hemma har jag dammsugit och lagt ut mattorna. Satte precis gubben på att montera fast Elis nya taklampa.


Kommentarer
Postat av: brommapeter

Det enkla är oftast det geniala, handla på IKEA är det enkelt elr genialt?

2009-10-02 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0