Höstlov fast ändå inte

Mina stackars barn som inte fått något riktigt höstlov utan fått vara på fritte några dagar. De är inte allt för nöjda med det. Irma hon vill till dagis så hon undrade igår varför hon skulle vara hemma med morfar och mormor men jag vet att de hade det hur mysigt som helst. Skönt med lite vila för henne som är igång hela tiden.

Elis hade tur den killen. Han fick åka med en kompis till Kåbdalis och åka slalom. Yes ni ser rätt. De har öppnat den backen. Full av glädje kom han hem och hade en hel del att berätta. Tack snälla Roger för att han fick följa med er.

Thea hon tog chansen och åkte med morfar och mormor igår. Lite roligare tyckte hon det var än vara hemma med mig som bara pluggar. Peter är också hemma men han jobbar så vi är inga roliga föräldrar direkt. 

I helgen har jag tänkt, om kroppen är med på det, göra en massa skoj. Då är tentan avklarade och vi har inte börjat på något nytt. Jihaa.

Då kan det bli lite mera bilder och kanske mer att skriva om också. Just nu är livet rätt enahanda. PLUGG! 

Kommentarer
Postat av: brommapeter

go for it linda, kunskap är lätt att när man väl lärt sig

2009-10-29 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0