Fam Hallerskog på besök

Jag är inte så snabb med uppdateringen nu för tiden. Kan ju bero på att vårat liv är ganska inrutat under veckorna. Jag har långa skoldagar och det medför att barnen blir länge på fritte och dagis. På kvällarna hinner vi inte göra mer än äta och läxor, känns det som.

Men i söndags hade jag min kusin här med sin familj. Vi gjorde en heldag tillsammans, det var kul då vi träffas allt för sällan. De kom redan vi 11 och vi började med fika och sen tog vi en promenad så deras snyggkille kunde somna i vagnen. Jag tog flickorna och vilda Igor med mig. 


Isak åt lite innan vi högg in på Theas nybakade sockerkaka.

Efter en uppfriskande promenad gräddade jag våfflor till hela bunten. Super gott tyckte jag och även de andra upplevde jag var nöjda med lunchen.

 
Go våfflorna

Medans jag, Malin, Thea, Irma och Isak var ute på promenad hjälpte Lars oss med att få igång Elis taklampa som varit bråkig och inte velat lysa men nu lyser den. Jippi! Tack Lars.


Irma leker i Theas rum med hästarna och barbidockorna


Isak och Thea myser tillsammans en långstund.


Kommentarer
Postat av: Malin

Att våfflorna var goda är det inget snack om. MUMS!

Tack än en gång för en myspys söndag.

2009-11-20 @ 19:31:12
URL: http://hallerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0