Äntligen helg

Det har varit en lång vecka känns det som. Idag har jag självstudier hemma. Väldigt skönt slippa åka de 5 milen till Luleå. Får rätt så mycket gjort hemma fast lite dras jag till "nytto" saker också.

Idag har egentligen den enda nyttosaken varit att jag tog mej en sparktur med Igor i 40 min. Super härligt. Lite "bit" i kinderna men annars otroligt skön luft.

Ikväll ska vi bara ha fredagsmys också kommer svägerskan med bihang förbi. Det blir kul. Vi har inte hunnit träffats så mycket i höst. Jag har mest suttit med näsan i skolböckerna. Därför extra kul att vi ska ses i kväll.

Förhoppningsvis bjuder inte helgen på några stora händelser. Jag känner mig väldigt trött just nu. Fast jag vet att blir vi inviterade vill/ kan jag inte säga nej och det blir jätte trevligt. Så mitt i allt kanske VI ställer till med något:) Lite oberäknerliga är jag och maken allt. Ganska kul att inte alltid ha planerat saker.

Nähä nu är det bara att dyka ner i böckerna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0