Söndags frid

Barnen trodde sig sova ovanligt länge. Inte mig emot. Jag var ganska trött efter det vi varit borta. Lite röj hemma var det som blev, av vettiga saker.

Thea och Irma målade sig var sin T-shirt då Elis åkte till Lucas.


Visst är Theas fin?

Irma tog sig en cykeltur med mig i släptåg. På hemvägen svängde vi in till grannarna och tog med oss grannpojken hem för en stunds lek.


Blivande konstnärer månne?

Efter lunchen gick vi tillbaka till grannarna och surrade en stund innan det kändes som jag behövde göra något vettigt denna dag. Mest snack och planer blev det.

Thea fick sin kompis Lovisa på besök. De cyklade till Bodsjön, där satt de och mös fram till det var dags för middag. Kändes väldigt förargligt att störa dem men det började vara kväll.

Då det bara var familjen hemma blev det lite bus på stuttsmattan.


Pappa barn bus.  

Kommentarer
Postat av: Peter, Bromma

Snart äger vi Thea, hahaha.

Välkommen!

2009-05-26 @ 13:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0