Regnent det öser ner....

men vad  gör det. Vi är ju inte gjorda av socker verken jag eller lillbruden.

Efter jag pluggat en stund på fm tog vi på oss regenkläder och gick ut. Irma cyklade och jag tog stavarna. En härligt frisk promenad blev det med en del bus också.


Det är inte lätt att hinna fota henne innan hon har svichat förbi.


Vi han utforska skogen vid vägen lite.


Här har vi gjort ....ja, jag vet inte riktigt vad det skulle bli men roligt hade vi.

Sen tog vi oss sakta men säkert hemmåt. Jag frös ordentligt och jag tror lillan också gjorde det. Hon var då kall om händerna då vi kom hem. Klockan hade hunnit bli lunch tajm, jag gick in och gjorde lunch medans Irma fortsatte leka ute. Idag åt vi något så kulinariskt som stekt korv, köttbullar och potatis med "smolaneddi" till. Mums....



Nu sitter jag under go filten och försöker få lite värme, brr, vilken frossa jag drog på mig ute.

Kommentarer
Postat av: Peter

Idag ska vi hitta på nåt ännu mysigare, bara du vaknar från soffsovandet...

2009-05-07 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0