Middag i Arnemark

Klockan fyra åkte vi först till affären och sen till Arnemark. Vi var bjudna på middag där: potatissoppa. Super gott tyckte jag. Barnen har alltid lika trevligt/ roligt då vi är där.

Thea ska sova där och stå med Lovisa på Loppis i morgon. Tjejerna letade fram saker att sälja. Thea hade gått igenom sitt rum innan vi åkte och fick med sig en IKEA kasse med grejor.

Irma hjälpte till att gå igenom uthusen hos Hanséns. Ganska spännande tror jag hon tyckte det var. Hon matade deras kaniner också. De kaninerna springer lösa hela tiden. Vilket härligt liv de verkar ha. Tyvärr törs vi inte ha våran ute..lite mycket andra djur runt om oss.


Irma lånade kläder av Lovisa. Visst ser hon ut som Skrållan i Saltkråkan?


En helt underbar bild. Kan det bli mycket mysigare?

Halv åtta kom vi hem. Irma fick lite fredagsmys innan hon snabbt somnade. Elis stuttsade 30 min innan jag fick in honom så nu ser vi hockey. Vi ska strax krypa ner i storsängen och bara gosa.


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg Thea i tidningen idag !!

mamma upp i dagen....känns som man

förflyttade sig tillbaka till vår skoltid =)

/ Anna

2009-05-09 @ 14:10:55
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com
Postat av: uncle pete

...ja det kan va mysigare, Irma kan va här hos oss fattar´ru väll.

2009-05-10 @ 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0