Grillen togs fram

Eftermiddagen var solig och varm. Jag fick sommar känsla. Redan på morgonen hade vi bestämt att vi skulle grilla till middag. Medans jag jobbade med att förbereda maten kom längtan efter att sitta ute på våran altan och äta. Peter kände som jag så vi gjorde en snabbröjning och damsugning sen kunde vi sitta i solen och värmen ute på altanen och äta årets första hemma grillning. Mumma.

Vi hade turen att få bjuda svägerskan och hennes gullunge till son. Irma och Wilmer lekte och lekte hela eftermiddagen och kvällen. De var inte alls sugna på att skiljas då svägerskan sa att det var dags för dem att åka.


Kusinträff på stuttsmattan. 


Största och minsta tjejerna i vårat hus.

Äntligen kunde jag hänga tvätten ute. Nu har sommar känslan riktigt kommit i kroppen.


Första maskinen som jag hängt ute för året. Nostalgi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0