Blåsig måndag

Jag vet inte om det var blåsten eller om min kropp bara "för att" gav upp söndag em. Natten mot måndag sov jag i princip ingenting. Därför blev det en sjukdag för mig. Då både kroppen knappt går att röra eller jag har sovit kan jag inte förmå mig att åka till jobbet. Lika jobbigt varje gång att sjukskriva sig.

Idag var det lite bättre. Hade inget jobb på schemat så jag slapp stressen på morgonen. Barnen fixade sig själva och jag kunde sköta mig och Irma. Vi var färdiga i bra tid så jag tog bilen till skolan och skrev det tredje engelska provet. Hm kändes sådär.

Nu ska jag äta lunch och vila lite innan barnen kommer hem så jag orkar morgondagen då det är jobb på agendan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0