Orken tryter

Idag har jag varit tvungen att sjukskriva mig igen. Bara två dar men ändå. Ångest.....

Ska jag inte kunna göra roliga saker med barnen utan att det slår tillbaka?

Igår hade jag och Irma en riktig mamma/barn dag. Eller mer mamma dag.Hi hi Direkt på morgonen skulle jag ta prover. Irma är van att besöka Vc så hon travade direkt till leksakerna i väntrummet och lekte. Då de ropade upp mitt namn släppte hon allt och travade in i provtagnings rummet. Tjejen som tog provet tyckte hon var sååå duktig så JAG fick välja från barnlådan något till Irma. Jag valde en tatuering.


Ett dubblel hjärta till mitt hjärtegull.

Efter det åkte vi till faster Ida och Wilmer. Irma skulle vara med dem medans jag var och fixade in mig på en kurs i Engelska B. Det tog inte så lång stund men barnen hade varit helt utsvultna så Ida hade gjort lunch till dem. Super god grönskaks soppa med äppelpannkaka till efterrätt. Vilken fest måltid en onsdag. Tack för all hjälp. Jag är väldigt tacksam. Stora kramar till dej Ida.


Hungrig Irma. Inte alls ovanligt. Mer JÄMT.


Även Wilmer var hungrig.

Efter maten tog jag och Irma oss ner på stan för att göra lite ärenden. I vanlig ordning kom jag inte hem med allt jag skrivit upp för jag id´s inte var kvar så länge som det behövs. Blir less direkt. Irma var inte heller så sugen på stan efter en stund men vi hade det mysigt den stund vi var där.

Jag hade det så bra denna dag att jag och barnen var bjudna till Hanséns på middag. Därför kunde jag åka hem och vila en timme innan vi skulle åka dit.

Även Nymans var bjudna så det var riktigt storfamilj på Ålundsvägen. Jag tycker det är mysigt med så många människor även om jag inte riktigt orkade vara social. Kände redan igår att min kropp håller på att ge upp.


Samling vid xbox 360...Alla barnen ser på då en spelar:)

Vi gjorde en avbrupt reträtt hela bunten. Tre barn skulle på kören, jag och Dessan fick till en promenad. Irma och Elis fick vara Marcus och Melker medans. Vilka killar som ställde upp på irma passning. Hon hade visst lekt med Melker hela tiden. Gulliga barn jag har i min närhet.

Sen var det hem och sova sängen för allihopa.


Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Tack själv för trevligt sällskap. Vi får göra om det nån dag.



Kram Kram

2009-03-21 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0