Mera skridskor

Sista dagen på sportlovet idag. Alla röstade på en tur till skridskobanan. Redan igår packades alla grejor ihop så de stod redo på morgonen.

Själv har jag en usel dag med kroppen och har varit halv dö hela fm. Inte förän vid 12 kom vi oss iväg och det tack vare Theas kompis Lovisa som ringde och ville dejta Thea. Hon hängde på till skridskobanan och där åktes och spelades det en hel del med puck och klubba. Barnen fick var sin hockey klubb igår därför suget efter en tur med "skrillerna" idag.


"par åkning"


Irma testar Theas klubba


Två sötnosar


Lovisa och Thea in action.


Elis och Irma lekte i de stora snöhögarna en stund innan vi åkte hem och åt en JÄTTE sen lunch.

Irma åkte en stund skridskor men ville sedan springa med vanliga skor. Jag tror hon tyckte det gick för långsamt på "rören"

Nu hörs det bus och skratt från övervåningen. Thea, Elis, Irma och Lovisa leker där tillsammans. Värmer i mig att de kan vara tillsammans allihopa. Ibland undrar jag om de är unika som inte bråkar vid dessa tillfällen utan hittar en roll till alla eller om det är så hos alla med flera barn?

Kommentarer
Postat av: morfar

SOM DU FÖRSTÅR TYCKER JAG JU FÖRSTÅS ATT ERA BARN ÄR UNIKA.

MORFAR.

2009-03-06 @ 17:32:48
Postat av: Moster Maria

Ja de är unika och alldelens underbara!! Pussar och kramar från moster Maria

2009-03-06 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0