High school musical

Som present till Lydia och syrran hade jag bokat biljetter till musikalen High school musical. Det var jag, Lydia,Syrran och Thea som skulle gå. Hela dagen väntade och väntade Thea.

Teater är något speciellt. Jag blir lika förundrad varje gång. De är verkligen duktiga på att spela, sjunga,dansa och agera. Både jag och min syster blev lite betuttade i den manlige huvudrollsinnehavaren. Vilken utstrålning karl har. Det var ju inte helt fel att båda huvudrollerna spelades av Norrlänningar. Tjejen är från Piteå och killen från Ersmark utanför Skellefteå. De har kvar sina dialekter som bara gav mer känsla i deras roller. Som ni förstår är jag hel nöjd och även de andra verkade tycka vi haft en trevlig eftermiddag på Göta Lejon.

Elis och Edwin gick i väg på Tekniska museet. De hade haft en höjdar eftermiddag där. Båda pojkarna strålade då vi tjejer kom hem. Peter tog Irma till stan och de var uppe på ett tak och skådade ner på Stockholm.


-Jag har fickor.  Irma har kommit fram till det under vistelsen här.


Många spänande saker fick hon göra med morbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0