Tempot...

är definitivt inte lågt. Frukost vid 9 för att sedan snabbt packa ihop badkläder m.m för att "dra" till poolen. Ett snabbt stopp på affären och köpa grillad kyckling och potatissallad innan vi rullade ner till badet. Idag tog vi bilen då vi hade ett möte på Päs kl 13.45.

Idag var vattnet betydligt varmare än de två föregående dagarna. Jag funderade på att doppa mig men då kom regn och åskmolnen rullande över oss så jag tog upp barnen istället och packade ihop pick-nicken.

Mötet på Päs var uppiggande. Viktkurvorna håller sig bra. Irma är en skön brud. I år blir hon årets sommarpratare. Har tillrättavisat ett par killar på badet och sen tog hon komandot inne hos Dr Hanna. Thea hade inte en chans att svara. Jag skrattade gott åt hennes påhittighet.

Hemma tog vi det lugn innan vi åt middag och Thea åkte på fotbollsträning. Elis var trött och blev hemma. Jag fick oväntat besök. En mamma till en av Theas kompisar kom förbi. Det blev kaffe och en massa surr. Jätte trevlig i vanlig ordning.

Men nu skriker sängen efter mig. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: BrommaPeter

inte utan att man längtar till stugan.



kram och lova hälsa alla de små

2009-06-24 @ 17:24:42
Postat av: Anonym

Årets sommarpratare, sänder hon varje dag. längtar till er alla och nya trädäcket som vi fått tjuvse på morfars facebook. Puss and love

2009-06-24 @ 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0