Heldag på IKEA

Lite lagom mör vaknade jag idag. Irma hade den góa timingen att sova till 07.30. Yes. Fm gick åt till att röja i tvättstugan och lite runt om i huset innan bästa svägerskan kom för att sköta vilda Irma medans jag och maken åkte med Thea till IKEA för att shoppa till hennes rum.

Först röstade vi så klart! Det är ett måste...lever vi i ett demokratiskt land ska vi ta vara på våran rätt att göra våra röster hörda.

Thea har verkligen fått stå i centrum idag. Hennes vilja (inte allt) i grejer och ställen vi skulle gå till. Inga syskon att kompromissa med utan kunnat gå mellan oss och hålla handen. Jag har också njutigt att få vara själv med henne. 

Det mesta har redan kommit upp och skruvats ihop. Elis provar bäddsoffan inatt så vi vet om den är något att ha:) Nu systra mi har vi en ny bäddsoffa som ni kan sova på då ni kommer. Hi hi

Elis har varit med Lucas hela dagen. Han sov där från igår och kom hem strax före oss ikväll. Pojkarna har visst cyklat, cyklat och åter cyklat. Gissar han är en trött och slut kille och att det var därför han var full i "myror" då han skulle lägga sig.

Innan jag lägger mig ska jag packa, för imorgon åker jag till Sunderbyn för 9 dagars rehabilitering.   

Kommentarer
Postat av: Brommapeter

Men!!!!! Jag trodde vi hade egen stuga hos er, ska det bli bäddsoffa nu.

2009-06-10 @ 21:06:43
Postat av: Anna

Hoppas du får en bra "rehabperiod"

Vill ha uppdatering sedan över en kopp kaffe =)

/ Anna

2009-06-10 @ 22:36:18
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0