Vart tog alla barnen vägen?

Visst är det roligt att barnen blir större och visst är det kul att de har många och bra kompisar. MEN när ska jag få vara med mina barn?

Thea och Elis har inte varit hemma mycket den sista veckan. Sover borta och drar till kompisar efter frunchen. Härligt, egentligen.

Själv har jag en vilodag. Kroppen har tillslut sagt STOPP. Ligger i sängen och försöker varva ner. Det är inte så lätt då adrenalinpåslaget är 100% och stressnivån 200%. Jag vet ju inte riktigt vad "att-ta-det-lagom" betyder och får nu sota för det. Ja ja kan vara skönt att sova också.

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Men vännen då! Ta det lugnt nu, njut av sommaren barnen är hemma hela vintern ändå :-) Ser fram emot att få komma och bo hos er, vi älskar er så mycket!!

2009-07-10 @ 07:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0