Söndageftermiddag då ...

Söndageftermiddag då vi kom hem efter Theas sista match drog jag fram vattenspridaren så jag, Thea och Irma kunde  svalka oss lite. Elis cyklade direkt till Lucas. Han vill så gärna visa upp sin nya BMX cykel.



Irma i luftlandet

Peter städade svågerns bil innan han och Bosse skulle ta en snabb sväng till Skara. Vad han skulle göra där undrar du säkert? Jo han skulle hämta Igor våran hundvalp (6 mån).  I rätt många månader nu har vi sökt information kring olika hundar för att veta vilken ras vi skulle rikta in oss på. Peter vill ha en jakthund, jag och barnen vill ha en familjehund som vi kan köra lydnad med. Just nu kan jag inte skriva vilken ras det är men kommer med den informationen senare.

Inatt kom de hem, Peter och Igor. En social liten kille har flyttat in hos oss. Som fortfarande har en hel del att lära i lydnad. Det blir en spännande och rolig framtid som vi har framför oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0