Slut på lägret och tjärdal

Fm var lugn. Inga större aktiviteter. Kl 12 åkte jag och Krister till Sandholmen. Barnen hade sista passen segling som vi var intresserade av att se. De såg väderbitna och glada ut då vi kom. Stor kram fick jag av Thea och sen meddelade hon att nästa år ville hon dit igen. Kan lägret få bättre betyg?

Ca 16 kom jag hem och då packade vi om oss och åkte till grannbyn. Där har de byggt upp en tjärdal som skulle startas vid 18. De hade en del runt om kring arrangemang som vi tänkte ta del av. Tyvärr blev tändningen fördröjd pga kastvindar så jag, Peter och Irma fick åka hem. Thea och Elis fick lov att vara kvar med mormor och morfar. Tack snälla för det. Uppskattat både av barnen och oss föräldrar förståss.


Irma hann i alla fall rida lite på ponnyn som fanns där. Rättare sagt två gånger. Gissa om lycklig tjej som satt på hästryggen. Duktig var hon också. Fick beröm från en av ägarna. Inte ett dugg rädd utan satt helt avslappnat och höll balansen fint. Ja ja säg vad inte den ungen klarar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0