Slöar dag

Måndag var en riktig slappar/ slöar dag. Jag satt och läste för barnen ute på trädäcket på baksidan hela fm i solskenet. Sen tog jag tag i huset en liten stund. Damsög hela huset, bägge våningarna. Vilken bedrift. Riktigt roligt var det också. Fick ett il kan jag säga. Barnen fick il att bada så jag och maken packade ihop oss och åkte till Arnemark. Just denna dag var det bara våran familj på gården.

Efter badet läste jag en stund till i solskenet för barnen innan syrran med familj och mor och far kom. De hade middagen med sig så det var bara den sista tuchen som skulle göras.

Senare på kvällen grillade vi marschmalows. Verkade vara en höjdare.


Samling runt elden


Finbarnen


Snygg hunden


Bästa systerdottern. Love you...

Kommentarer
Postat av: lydde

i love you too världens bästa moster

2009-07-21 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0