Skogspromenad


Vi var ute i skogen med Igor idag. Peter, jag, Lydia, Thea och Irma traskade efter en skogsväg. Solen passade på att skina dagen till ära. Jag njuter massor av att vistas i skogen. Barnen hade blandade känslor om promenaden fast helt bortkastat tror jag inte de tyckte att det var.


Tjejerna på en sten


Lydia bär Irma. Hoppar som en groda.


Irma har gjort sig fin med blomma i håret.


Här har Thea också gjort sig fin.


Balansgång


Irma hittade en fin sten


Trött tjej vilar på mina fötter


Irma helt slut. Hemma på gräset.

Kommentarer
Postat av: pappa

ni får nog vakta theA me haggelbössan, jädrans va snygg hon e, vem brås hon på?

2009-07-28 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0