Plötsligt är det sååå tomt

Reväljen gick 07.00 tisdag morgon. Edwin och Lydia skulle åka hem till Stockholm med ett plan som gick 10.05. Det var bara jag och Irma som körde dem  eftersom Thea och Elis åkte med mormor och morfar på semester vid samma tid som planet lyfte. Jag kan säga att hemmet känns tomt, tyst och nästan obebott:)

Vi har en del planer för dessa dagar med bara ett barn hemma men bestämde att tisdagen fick vara en "vilo" dag. Därför åkte vi till svågern, svägerskan och deras barn efter lunch. Irma hade längtat så mycket efter sin kusin. Och vad de lekte. Vi stannnade kvar och åt middag med dem innan vi åkte hem och sov.

  
Väntar på att flyget ska åka.


Igor myser med "farbror"


På vägen hem stannade vi till så Igor fick springa lite och Irma testade nya stenar att sitta på.

Jag lade mig ovanligt tidigt och somnade men vaknade efter knappt en timme så det blev att ligga och läsa till sent i alla fall. Hur ska jag orka börja om och jobba?:)

Kommentarer
Postat av: Lydde

efterblivna Lydia(?) och igor alltså, haha. saknar er

2009-07-29 @ 11:55:55
Postat av: Brommapeter

va i h..vete har ni hälsat på Fidel Castro???

2009-07-29 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0