PDOL med bästa systerdottern

Igår gick jag på PiteåDansarOchLer med min älskade systerdotter. En liten stund hade jag nöjet av min älskade systerson men han övergav mig för några kompisar.

Jag har inte varit på denna festival på ca 8 år och har inte haft något sug heller. Kände väl så där inför att fara. Kanske just därför som jag hade så himla kul. Vi rände runt på diverse koncerer som jag aldrig annars brukar göra. Vilket drag.

Synd bara att A Camp och Dead by April krockade. Hade gärna sett mer av A Camp. Veronica M var suveränt bra men gruppen jag diggade mest till var Hammerfall, till Lyddes stora förtret. -De suger var hennes komentar. Därför inga bilder från den konceren:)


Veronica M                                                                                                                              Foto: Lydia


A Camp                                                                                                                                Foto: Lydia


Dead by April                                                                                                                          Foto: Lydia

Somnade först halv fyra, det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0