Nu äntligen...

har vi gjort rumbytena. I tre dagar har jag och älsklings maken arbetat och fixat. Allt för att det ska vara klart till imorgon då storbarnen kommer hem.

Irmas rum blev färdigt igår så i natt sov hon första gången i sitt nya rum. Jag tackar vännen och hennes dotter som kom och hämtade Irma i går och även bjöd oss på lunch så vi bara kunde ARBETA.  Mycket, ja, obeskrivligt värdefullt. Tusen, tusen tack.

Väggen i alkoven är riven och idag fick vi in Emmes grejor. Där måste det målas eller tapetseras men vi tar det lite senare. I Elis rum har vi satt upp taperter idag. Super najst. Nu är det bara att inreda. Alla grejor kommer inte på plats innan han kommer hem men han kan ialla fall sova där. Yeha.

Jag kommer med bilder vid ett senare tillfälle. Ska fortsätta med  arbetet. Super skoj är det. går med ett brett flin hela dagarna. Tjao! 

Kommentarer
Postat av: Bro

2009-07-31 @ 19:58:01
Postat av: Brommapeter

Man blir sugen på att se det hela. Älsklingsmaken måste va Peter en riktig klippa. Jag gillar dina sär skrivningar min allra bästa favorit svägerska keep it up.

2009-07-31 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0