Vänskap i kylan

Morgonen var som redan skrivet seg men vid lunch åkte jag och barnen till Nymans för att hämta Elis som sovit där. Hipps vipps satt vi och åt lunch. Det var inte riktigt meningen fast otroligt gott. Mmmm tack för maten bästa vänner.

Hem fick jag med mig deras son. Pojkarna var inte riktigt klara med varandra. De var ute ca 1 timme i kylan (-24 grader) Thea åkte till sin kompis Emily. Fin vännen körde henne dit då hon ändå var ute med bilen sen hämtade hon henne också. Lilltåren i ögat kommer fram.

Mamma och pappa kom hit med middagen och som tack och för att jag visste att fin vännen hade maken på jobb bjöd jag in henne och barnen på mat. Vi hade en härligt, rörig, glad och stojig middag tillsammans och som alltid OTROLIGT trivsam.

Vad skulle jag göra utan mina vänner och de som då är mig närmast. Du/ni det berör vet om det. ( hoppas jag innerligt.)

Bilderna jag tog idag har jag inte fått tillåtelse av sonen att lägga ut .Så jag är ledsen men det blir inga bilder idag.

Jo, det blev slalompjäxor till Irma tillslut. Nu är det bara skidor kvar men det ordnar sig säkert. JIPPI!!!!! Jag längtar verkligen till helgen och få fara till backen med barnen. Bara hoppas på bra väder.


Bild från igår då jag och Irma tog oss en liten paus utan de andra. Gulltjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0