Snabba köp

Lördag var det i vanlig ordning mycket att göra. Jag som ska göra så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt kom på att vi åker in tidigare till stan. Då skulle vi hinna hämta mina nya glasögon innan Thea och Elis skulle på ju jutsin.


Grus i maskineriet så var butiken stängt. Men jag är blir inte ställd utan då gick vi till sport affären och köpte Irma slalom skidor. Hon har verkligen längtat efter att få åka.

Vi kom precis till träningen. Där släppte jag bara av barnen och for själv, med Irma, till ICA. Vi handlade upp kylen och frysen inför helgen. Sen var det apoteket som fick ett besök av oss. Där blev vi länge för de hade missat att jag hade lämnat in recept. I gengäld fick jag en del bra-att-ha-i-necessären saker.  Efter det var det bara att hämnta två svettiga älsklingar. De hade haft en rolig träning.

Hemma såg vi film och vilade efter att svettbarnen duschat. Jag halv sov i soffan. Vid 16 kom svägerskan och Wilmer. Vi lagade mat och mös tillsammans. Irma var lite trött så hon begjorde sig i säng vid 19 tiden. Vi var inte heller upp så länge efter Ida och Wilmer åkt.

Jag läser fortfarande Harry Potter för barnen. Vi ska läsa ALLA och som Peter nu förstått så är jag lika intresserad som barnen om inte mer. I alla fall är jag lätt flörtad på ETT KAPITEL TILL....


Bilder från fredagkväll då vi mös i storsängen.


Mys mys mys....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0