Snabb resumé

Jobbet på lördagen gick bra trots att jag hade värk i hela kroppen. Jag blir inte riktigt klok på kroppen för efter middagen och jag vilat lite på soffan satte jag igång igen och städade övervåningen. Alltså jag hade inte fullt så ont längre.

Söndag kände jag av kroppen men vi hade lovat barnen en tur till slalombacken så det var bara att ta värktabletter, bita ihop och åka. Som jag skrivit förr undrar jag vad slalom gör med mig för av någon konstig anledning fungerar det. Visst har jag ont men det liksom blir bättre också. Hur..... är det möjligt?


Slalom ässen.

Idag har jag varit till Sunderbyns sjukhus på gruppträff med två andra mammor med reumatiskt. Vi träffades vid 8.30 och surrade till 13.30. Hur trevligt som helst. Sen var det bara hem och hämta barnen från skola och dagis.

Tillsammans med Magnus gjorde jag palt till ett kompani. Vi hade en trevlig eftermiddag och en lika trevlig stund runt bordet. Tre vuxna och fem barn. Peter äter inte palt så han åt före och gick ut från köket för att slippa frästas.
I vardagsrummet mös han sen med Irma tills det var dags för henne att äta.


Ganska mysigt hade de.(Irma sover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0