Slalom i två dagar

Både måndag och tisdag var vi till Vallsberget. Måndag blåste det och var kallt men vi åkte i barnliften ett par timmar. Elis visade verkligen hur mogen han blivit. Han gjorde jätte fina svängar så nu är han mogen för stora liften och den riktiga backen. Vilket solskens flin jag fick då jag berättade det för honom.

Tisdag var det  lite kallare men det blåste ingenting så vi fick en ur skön dag i backen. Ida och Wilmer slöt upp med oss. Jag, Irma, Ida och Wilmer var mest i pulkbacken medans Peter, Thea och Elis åkte i stora backen. Thea lärde sig åka själv i liften. Vilken tjej.

Då Ida och Wilmer åkte var jag och Irma i barnliften så hon fick åka "utförs". Tyvärr får vi inte vara där fler gånger med löparskidor så nu letar vi efter slalom skidor till Irma med ljus och lyckta.


Snygg Elis på språng.


Fikapaus


Hungriga killar.


Irma på väg i barnliften.


Irma och Wilmer i pulkbacken.

Kommentarer
Postat av: Lydia

Vi har bokat biljetter till sportlovet. jag är ÖVERLYCKLIG! HEhe, men vi måste åka massa skidor då!!! Love you

2009-01-07 @ 16:58:23
URL: http://lsundeen.blogg.se/
Postat av: Moster Maria

Jag älskar att ni alltid verkar ha det så roligt!

Puss på er allllla!

2009-01-07 @ 21:14:19
Postat av: Faster Ida

Tack tack tack för en supertrevlig dag! Tänk att vintern bara börjat, vad mycket härliga dagar vi har att se fram emot i backen.



Och du Linda: du är en toppentjej!

2009-01-08 @ 07:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0