Sängtvätt

Kvällen har bara gått. Vi är ett trött gäng tror jag. Jag är det i alla fall. Elis somnade framför filmen Star Wars men jag tror han är vaken nu. Irma somnade framför datorn som var på storsängen före middagen där råkade det hända en liten olycka. Så jag tvättar sängkläder för glatta livet just nu. Hinner nog bli klar innan vi ska sova.

Själv har jag legat framför skidskyttet. Spännande, spännande. Helena Jonsson knep bronset tillslut. Wow vilken tjej.

Nu då jag "jobbade" i tvättstugan satt Irma vid köksbordet och lade pussel. Duktig bruden.


Nästan färdig. Svårt med alla bitar.


Stolt tjej då hon var klar. Tack än en gång Ida och Wilmer för pusslet. Det är använt många gånger redan.

Nu börjar första avsnittet av "Let´s dance" därför ska jag sluta och kasta mig ner på sängen tillsammans med tjejerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0