Ryggskott eller?

Onsdag morgon vaknade jag och kunde inte kliva ur sängen. Jag fick rulla ner på golver och krypa nerför trappan. Mina duktiga barn ordnade sin egen frukost och fixade i väg sig till skolan.

Jag och Irma tog det minst sagt lugnt. Jag låg på soffan och läste medans hon tittade på TV.

Strax efter 10 hade jag lyckats få på mig kläder så vi tog oss ut en stund. Jag hängde på sparken fram till bagarstugan där vi tog bort julen. (en ljusstake). Sen sparkade vi lite efter vägen. Väl inne låg jag som en planka med ont, ont, ont. Som tur var och kanske just därför jag vågade mig ut kom min vän över med super god lunch till oss. Trevligt, gott och mysigt en vardag.


Irma på spark tur.


Vilar lite.

Då Thea och Elis kom hem roade de sin syster lite grann. Thea hjälpte henne att bygga pussel sen fotade resultatet efteråt.


Färdigbyggt. Stolt tjej då hon klarat bygga själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0