Piggare tjej och hyfsat less mamma

Jo nu börjar det vända för lillsessan. Vi är ganska less på varandra, inomhus. Vill ut ut ut...... Men fortfarande feber i lillkroppen går det inte riktigt  än.


Jag tog fram mitt 1000 bitars pussel och har fått ihop en hel del sen igår.


Irma var våldsamt sugen på syskonen då de kom hem...


så det blev en stunds mys framför Tv:n.

Efter middagen tog Thea och Elis sparken till en kompis och blev där hela kvällen. Irma somnade 15.15 och sov till 18 medans lade jag ännu mera pussel.

I morse var det dags för skolbarnen att kliva upp själv och fixa frukost och kläder. Jag skulle inte bry mig. Gissa hur det gick?


Helt suveränt som jag hade trott. Tror inte de varit färdiga så tidigt någon morgon på väldigt, väldigt länge. Skulle vara skönt om våra morgnar skulle få en anna rutin.

Kommentarer
Postat av: Moster Maria



Vilka duktiga stor barn, en stor kram från hela

mitt moster hjärta.

Ge lill sessan en krya på sig kram.



Moster

2009-01-30 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0