Nu längtar jag efter mina älsklingar

Helgen har varit helt underbar. Jag och maken har verkligen bara varit i varandras sällskap och även passat på att träffa några kompisar som det var JÄTTE länge sen vi träffade.

I går hade vi en illution av att vara på stan vid 14 för att gå på Krokodil och höra ett band spela. Men hur det nu var så kändes soffan ovanligt skön och lockande. Dessutom var det skidor på Tv och jag kan inte sticka under stolen med att jag gillar se det.

Först 14.45 var vi i stan och då hade vi ett par ärenden att uträtta innan vi gick mot cafét. Tyvärr var uppträdandet slut så jag tog en café latte och maken te. Vi pratade och pratade helt ostörda. Så har det varit hela helgen. Det har varit praktiska saker, drömmar och en massa känslor.  Det behövs få till en dejt med sin älskade även om vi har barn. Komma ihåg känslan hur det var den gången  vi valde varandra.

Senare på kvällen hade vi bokat biljetter till årets nyårsrevy. Den var rolig och underhållande. Jag är jätte glad att vi åkte på den och fick en liten kultur upplevelse också under helgen.

Men nu skriker kroppen efter mina små älsklingar. Vill krama dem extra mycket efter flera dagars frånvaro. Visst har helgen varit undetbar men det är tur jag inte har det såhär jämt. För mig skulle det vara tomt utan barnen så är det bara. Så nu ska jag skynda mig iväg för att hämta dem.

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Låter häligt, det är ni värda!!

2009-01-27 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0