Nu är glada julen...

slut, slut, slut. Julegranen kastas ut, ut, ut. Men till nästa år igen kommer han vår gamle vän, ty det har han lovat.

Som du säkert förstår har jag kastat ut julen idag. Eftersom jag inte riktigt kan "bara" kasta ut granen utan att, typ, vårstäda har det tagit hela dagen. Men gisses vad fint vi har det nu. Tyvärr får jag inte njuta av det imorgon för då ska jag jobba.


Lite kaos, ändå var det innan jag dragit ut ALLT.


Julsakerna får mellanlanda på köksbordet innan de ska ner i kartongerna.

Jag har nästan inte sett barnen något idag. Nog för att de har varit hemma men jag har varit djupt nere i skurvattnet och städningen. Tur de lätt roar sig själva. Thea och Elis tog sig an Irma då de kom hem. Mina härliga barn.


Irma är fotograf. Hennes aldra första bild:)

Då bordet äntligen var fritt från alla julsaker och jag hade torkat av det och vänt det, ville Irma pussla. Det var ju flera dagar sen hon sist gjorde det. Jag hjälpte  henne nästan ingenting.


Pusseldags


Irmas eget foto av resultatet från pusselläggningen.


Bästa biten på bordet. Jag vet inte vad hon fått för sig men ofta kryper hon upp så här nu förtiden:)

Det blir inga bilder från mitt resultat av städningen. En annan dag kanske. Nu ska jag lägga mig och läsa, se Let´s dance och sen sova. Kl 5.30 ska jag upp då jag börjar jobba 7. Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Lydia

Hej. Jag saknar min trollunge. Har hon vattenkoppor nu eller? Älskar er alla!

2009-01-17 @ 12:45:17
URL: http://clothes.devote.se
Postat av: Linda

Hon har inte vattkopper. Det tar 2 till 3 veckor innan de bryter ut.

2009-01-17 @ 16:00:27
Postat av: Malin

Det där pusslet hade jag också när jag var liten! :P Hoppas det går bra för dig att jobba, vi ses kanske nån dag :) Kram

2009-01-19 @ 12:39:00
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser helt klart ut som irma sett sin far spela gitarr i gitarrhero

2009-01-19 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0