Feber i huset

Irma har feber och är sig inte lik. Ingen fart i bruden. Vi bara myser framför Tv och tar tag i lite hemma jobb både vid datorn och övrigt.

Har bråkat med datorn nu på morgonen. Tillslut gick det vägen. Hm då jag inte är så bra på denna döda sak tar det lite tid innan jag fattar hur jag ska göra.

Igår kväll var jag, Thea och Elis på skridskobanan. Super skönt att komma ut en stund. Jag hade inte orkat om inte Dessan ringt och bjudit med oss. Tack snälla du för att du finns i mitt liv.

På tal om fina vänner är jag begåvad men ett gäng fina människor i min omgivning. Under morgonen ringde två personer mig och erbjöd barnvakt då jag har möte på em. Lite glansig i ögat blir jag då jag tänker på vilka underbara människor jag har i min närhet.

Tror däremot att jag ska vara hemma med lillsessan för hon är verkligen inge pigg. Sämre idag än igår ändå har hon hunnit ut och "skotta" en sväng på morgonen. Jag hann inte med, hade hon klätt sig och gått ut. Hur duktig som helst.


Gott med glass då febern härjar i kroppen.

Thea och Elis åker till en kompis direkt efter skolan och sen följs de åt till handbollen. Vilken tur igen att jag har det skyddsnät jag har. Där vi hjälps åt och ställer upp för varandra. Kram på er alla. Jag uppskattar er och är glad att jag får vara er vän.

Nu fryser sessan så jag ska kramas lite med henne.

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte roligt när barnen är sjuka! Hoppas hon snart tillfrisknar.



2009-01-27 @ 19:29:37
URL: http://hallerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0