Den stora smittodagen

Jag och Irma sitter här i vardagsrummet och väntar på att åka iväg till min gamla klasskompis från gymnasiet, till lika mamma till Theas kompis Mathilda. Hennes son har nämligen vattenkoppor och jag tänkte att det vore bra om Irma också fick göra bort det. Därför sitter vi här och laddar....Hi hi


Thea och Irma dansade i köket nu på morgonen. Irma har nya kläder från MeandI.


Lite mys hans det med också.

Jag har beställt två par glasögon som jag var och hämtade i går medans Thea och Elis tränade handboll. Efter ett års velande har jag äntligen gjort det.


Här har jag mitt finare par på mig.

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Snyggt!

2009-01-15 @ 16:39:25
Postat av: Anna

Nice =)

2009-01-16 @ 08:01:53
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0