Barnfri helg

Jobbade till 15 sen körde vi barnen till mormor och farmor. Ja mormor hämtade dem på dagis och väntade här tills vi kom och tog de två älsta med sig. Jag körde Irma till farmor och enligt henne (Irma) kom jag inte iväg nog fort.

Handlade gó mat till mig och maken innan jag vände hemåt och vin. Har nu intagit en super god middag och ska nu bara mysa. Lite ost och kex blir det väl innan intaget är slut för idag.


Gómiddagen, halv äten. Kom på att fota lite sent.

Peter var husets kok som vanligt. Grymt duktig på mat är han min man. Han bjöd på stekt lax med en blandsallad med rödlök och avokado. Till detta hade vi romsås, vitlökstekta champinjoner, stekt paprika och stekt aburgine. Jag kan medela att det var VÄLDIGT GOTT. Mummmmmmmmms.........

Nu ska jag ägna resten av kvällen till maken. Ha en trevlig helg du också.

Kommentarer
Postat av: Fjollträskarna

ser ut som en ordinär tisdagsmiddag hos oss however du får göra som tord vår granne sa efter den utsökta middagen på den "fina" restaurangen "give the cook a hug"

PoK

2009-01-23 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0