2009

Så är det ett nytt år igen. Vi var med våra vänner som vi alltid är med. God mat, men alldelsens för mycket i vanlig ordning, och skrattande barn som vågade vägra vara trötta. Ja Irma var inte med på det men de fyra andra.

Måndag och tisdag jobbade jag så det hände inte mycket de dagarna. Jag och Thea var in till stan på tisdag kväll och handlade nyårsmaten. Vi hade en jätte trevlig stund i bilen och på stan. Kul att bara ha ett barn som jag kan se och rå om utan att andra pockar på.


Onsdag blåste det massors massor så vi höll oss inomhus till em så vi blev lite sena till kompisarna men vad gör det då vi ska vara där i ett dygn.


Nyårsdagen var jag och alla barnen ute i 15 gradig kyla. De åkte skidor och jag och Irma tog sparken på skoter spåret. En härlig timme innan jag frös för naturligtvis hade jag glömt mina utekläder. Peter fick rycka ut och jaga rätt på hunden som smet:)


Väl hemma var det lugnt. Thea åkte till en kompis och jag var till Dessan en sväng sen var det bara ryggläge. Vid 19 sparkade jag och hämta Thea sen var det god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0